Helt slut

Jag är väääääldigt trött nu. Så nu blir det inga långa uppsatser som förut som inlägg, utan bara en kortis. Vi har i alla fall varit på Manhattan idag, vilket verkligen var jättekul, och varmt. New York är en sjukt cool stad som likson aldrig blir tråkig.
Först var det några timmars guide med en New Yorker, vilket var kul och intressant. Vi besökte Central Park, 5th avenue, Greenwich Village, Little Italy, SoHo, Chinatown och lite annat. Sen var det dags för lite shopping som sagt. Men tiden gick så fort så vi hann inte riktigt med allt som vi skulle vilja. Och om jag ska vara helt ärlig så var jag inte alls lika shoppingsugen som jag trodde jag skulle vara, kan berott på att jag var så trött. Men en kofta från Vicktoria's Secret och lite kläder från Forever 21 följde med hem till hotellet. Annaars var jag så trött att jag knappt orkade rota ordentligt bland alla klädstångar. Imorgon ska jag vara piggare så fler kläder slinker med hem. Fast då behöver jag nog en mer energirik frukost än Frosties med mjölk och muffins, hmm... Undrar dock hur kläderna ska få plats i resväskan som är mer än full?!?

Orkar inte ladda upp bilderna idag så det får ni vänta med tills imorgon. Nu ska jag sova.

Godnatt, Hedwig

Kommentarer
Postat av: Sofie

allt later verkligen superbra hedwig!!



jag saknar dig jattemycket ska du veta och ladda upp bilder sa vi far se hur svettig du ar det dar fuktiga klimatet!

har ar det iaf torrt och kallt. myspys.



Alskar dig.

2009-08-27 @ 19:12:08
Postat av: Lovisa

älskade syster, fan vad härligt allt låter. Det är bättre att du är utmattad och upptagen hela tiden än uttråkad och hur inte har något att göra! Ser fram emot att få se bilder.



älskar dig<3

2009-08-27 @ 20:21:34
Postat av: Hedwig

Dags för uppdatering big H, jag vill se vad du sysselsätter dig med, alltså, jag vill se bilder! Stor saknad här hemma,

2009-08-27 @ 20:45:54
Postat av: Miranda

Jag menar ju miranda..inte hedwig!

2009-08-27 @ 20:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0