Mobilen

Jag kom på en sak. Jag har ju inte mitt nummer som jag hade hemma nu. Utan jag har bytt till ett Amigos kontantkort så jag fick ett nytt nummer. Det numret är +46760832619. Så om ni vill slänga iväg ett sms eller så, så gör det på det där numret. Tror dock att det kostar en aning mer. Så småningom kommer jag skaffa mig en amerikans mobil, men det kommer ju fortfarande vara så dyrt att snacka med er svenskar så skype får bli min lösning. Vill ju kunna snacka meder hur mycket som helst och höra vad som händer HEMMA också!

Nu har jag i alla fall ätit och ska snart sätta igång att packa ihop alla saker som ligger utslängda i hotellrummet. Familjen Smith som familjen heter kommer och hämtar mig 11.20 imorgon så en hyfsad sovmorgon blir det! Bäst av alla i gruppen faktiskt!

Jag undar verkligen hur det kommer bli i bilresan imorgon från hotellet hem till mitt nya hem. Drygt en timme med en familj som man ska bo hos i en familj. Vad ska vi prata om?

Det får jag grubbla på under natten helt enkelt. Och internet är så segt här så jag orkade faktiskt inte lägga upp så många biler, så mer bilder kommer ut sen. Be patience!

Hoppas att ni sover gott därt hemma, klockan är ju drygt tre på natten hos er. Känns som om att den är det här också. Är så trött hela tiden. Måste vara att jag fortfarande är jetlagad.

Skriver imorgon, P&K från amerikansk flicka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0