På planet mot New York!!!

Hej,


Nu sitter jag här på planet och har det så sjukt tråkigt. Det är timme kvar på flygresan och jag har ont i hela kroppen. Jag har inte heller kunnat sova för att min nacke värker. Jag sitter också i mitten, i MITTENGÅNGEN vilket gör att det blir väldigt svårt att komma ut utan att grannen måste flytta på sig. Man tackar som har en liten tv-skärm framför sig och ett dussintals filmer att välja emellan. Jag har hitills sett Batman begins, Sunshine cleaner och 17 again. Men nu har jag dock ont i öronen på grund av de hårda hörlurarna! Kunde denna flygresa bli bättre?!


Hursomhelst så sa jag hejdå till familjen för typ 5 timmar sedan. Alla var med på Arlanda, pappa, Maria, Lovisa, Klara och Arvid. Jag kommer verkligen att sakna dem. Det gick faktiskt ganska bra att säga hejdå. Självklart blev det tårar men eftersom att incheckningen tog så lång hade vi lite bråttom till gaten så det blev ett ganska snabbt avsked. Vilket nog var bra eftersom att jag hatar avsked...


Ett litet tag senare satt jag på planet. Skrev några sista sms till kompisar och familjen. Jag kom också på att familjen ju hade skrivit i min gästbok som jag fått av Sandra och Michaela på min avskedsfest, så jag satte mig och läste allt. Det var sjukt kul att läsa allt de hade skrivit, jag har fan inte en normal familj...


Innan jag åker till min familj, i Middletown, NY, där jag hamnat, ska jag tillsammans med ca 20 andra utbytesstudenter vara i New York knappt tre dagar. Det känns verkligen jätteskönt och tryggt att ha 20 andra tjejer och killar som ska göra exakt samma sak som en själv och som man kan vara nervös tillsammans med.


Nu ska vi snart landa så jag måste stänga av datorn. Skriver igen så fort vi är på hotellet.


Saknar er alla redan,


Hedwig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0