Vad har jag egentligen gett mig in på?

ÅHHH, vad jag är nervös. Klockan är 20 över sju på morgonen här och jag är helt ensam kvar på hotellrummet. Både Marianna och Emelie har åkt till flygplatsen och jag är kvar...i väntan på min familj. Dem kommer om fyra timmar och jag kan verkligen inte sova, så jag antar att den här morgonen kommer att bli lååååång...

Mitt batteri på både mobilen och datorn håller på att sina nu, jag har ju ingen transformator. Eftersom att det är olika volt i USA och Sverige måste strömmen omvandlas, det är en sån som omvandlar som jag inte har. Det var Emelie som hade en sån, och nu har ju hon åkt. Måste köpa en transformator snarast!

Och vad ska jag ha på mig när dem kommer? Slappa kläder, fina kläder, vardagliga kläder? Förtsa uttrycket ligger ju typ med hela året. Hjälp! Får verkigen panik, och så sitter jag här ensam, heeeelt ensam. Vet inte ens om ledarna kommer tillbaka till hotellet efter att dem hjälp alla på flygplatsen. Men dewt borde ju dem, hoppas det. Då kan jag ju fråga om nån av dem har en transformator också.

Skriver sen när det börjar närma sig. Måste hålla mig sysselsatt!

P&K/H

Kommentarer
Postat av: Lovisa

älskling...försök slappna av. det kommer att gå bra. okej!? ta det lugnt och var dig själv så kommer de att ÄLSKA dig, skulle de INTE kunna älska dig??? när kommer den belgiska flickan då??? du behöver inte ha en transformator till mobilen utan det räcker en adapter och det gav ju jag dig. en liten grå!!!!



Ta det lugnt! Har ,min första box träning om typ 3 timmar! :)

2009-08-28 @ 15:14:22
Postat av: Miranda

Lycka till Hedwig!!!!

2009-08-28 @ 15:37:09
Postat av: Sofie

Det kommer ga jattebra gumman!

Ring hem till oss om dom ar elaka mot dig.



da kommer jag och slar dom.



<3

2009-08-29 @ 14:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0