Entrepreneurship

Sitter pa min foretagslektion och jobbar pa ett projekt. Eller jag jobbar inte sa mycket just nu for jag har lite idetorka. Men men, det kan jag ta igen senare.

Forra lektionen hade jag ceramics och blev klar med min mugg. Det star God Jul Dardi pa den(vardmamma) sa det ar en liten sak som hon kommer att fa i julklapp. Men det ar ju sjalvklart inte den "riktigt" persenten. Nej nej, koppen ar bara en liten extrasak som egentligen ar ganska ful haha. Jag har typ jattemanga fardiga skalar och saker i mitt skap som alla nu upptackt sa jag ger bort lite saker till folk da och da. Tva killar har redan tagit tva fula skalar med typ hjartan pa, haha. Bara skont att bli av med dem :)

Imorgon ar det fredag och efter skolan ska vi till en jattestor galleria och fixa dem sista julklapparna. Det finns en Abercrombie&Fitch dar sa jag ska shoppa dar! Behover verkligen trojor!

Fy vad kallt det har blivit nu ocksa! Svinkallt. Dem gangerna vi tar skolbussen pa mornarna fryser man nastan ihjal nar vi vantar pa bussen. Plus att det ibland ar sa morkt ut. Hedwig inte gilla!!!

Jaja, nu ska jag jobba mer pa mitt foretag, hehe. Maste gora cover page, rough draft och advertisment till min business plan. Ojojoj vad Hedwig later proffsig!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0