Finally!

Antligen har jag en ny dator! Min lilla pluttdator har ju varit sa sablans langsam och liten, sa i julklapp av pappsen fick jag en ny dator sa nu sitter jag har med den, en Dell, och den funkar superbra och ar jattesnabb!

Har inte skrivit pa ett tag, men det har ju varit sa mycket pa G. Christmas var ju har! Fick en massa massa fina presenter. Ska skriva om allt det lite senare.

Nu ska jag ta och ata lite svenska kanelbullar som jag bakade idag :)

Hoppas att eran jul darhemma var bra, pusspuss!

Kommentarer
Postat av: LARS SÖDERLUND

Hejoch H,verkar som du har fått det jätte bra hos din nya fam.När jag frågade om föddeleår så syftade jag på det som står under din bild överst på din blogg.Här hemma är det svin kallt,väre än vanligt,vi var i Handöl i julas vattnet hade frusit,så det var inte vad vi hade tänkt oss.Du mins säkert hur det var när vi var där på sportlovet för många år sedan.Hur länge skall du var i USA.Ha det bra alla hälsar vi hörs/ LASSE S

2010-01-08 @ 15:41:21
Postat av: Mormor

Hej.Mormor här. Intressant läsning.Gott nytt år, roligt att du trivs. Hälsningar från ett vitt Helsingborg.

2010-01-19 @ 15:30:42
Postat av: Syrran

saknar dig! och ta ett kort på datan så får jag se hur den ser ut! :)



PUSSAR älskling!<3

2010-01-19 @ 22:20:29
Postat av: Hedwig

Hej mormor!!!

Vad kul att du hittat till min blogg! Saknar dig och snart ska jag skriva ett brev! Pusspuss

Lovisa:jag ska ta kort pa datorn sa fort som mojligt!

Lars:Jaha, ja det ar for att jag anvander Lovisas mail, darfor star det att jag ar 19 ar. Haha. Ahh halsa Are fran mig :) Jag kommer hem i borjan av juli. Ses da!

2010-01-20 @ 17:46:56
URL: http://hedwigiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0