Fredag

Sitter pa lektionen nu, 3rd persiod. Ar jattetrott och hangig. Att det ar fredag passar perfekt. Idag efter skolan blir det TRACK traning, sen vet jag inte. Ska upp tidigt imorgon for jag ska till NYC med ca 50 andra utbytesstudenter klockan 7 pa morgonen eller nagot. Men det ska bli jattekul! Vi ska besoka Chinatown, little Italy, 5th Ave christmas decorations, South St Seaport, Times Square och lite annat!

Igar skickade jag alla mina julklappar till familjen hemma pa Hermelinstigen. Satt i sakert en timme och slog om en massa paket. Lite julkansla dar! Far hoppas att paketet kommer fram i tid bara, men det tror jag. det ar ju typ tva veckor kvar.

I lordags kom vintern hit pa riktigt ocksa! Snoade sjukt mycket. Nar jag vaknade upp var det helt vitt ute. Mycket mycket sno. Hade ju varit gront pa fredagen, sa det var en liten chock. snon har hallit i sig sa det ar fortfarande en massa sno ute. Under natten till onsdagen snoade det som aldrig forr sa det basta hande... vi blev lediga fran skolan! Sa sjukt skont. Eftersom att skolan har skolbussar har anser skolan det farligt att kora oss pa isiga och hala vagar, sa vi far ledigt. Sa jag sov 6 timmar extra den morgonen. Superskont. Pa kvallen den dagen akte jag till min cross country banquet. Jag glomde bort den, en halvtimme innan den borjade kom jag ihag den och da visste jag inte hur jag kunde komma dit. Men min kompis Alissa kunde ge mig sjuts sa allt fixade sig. Vi hade det hemma hos en i laget och det var jattekul. Alla fick lite priser. Jag fick en stor bricka, typ 4 tjejer som fick det(!!!) sa det var kul :)

Lagger upp bilder senare!

Kommentarer
Postat av: syrran

fan vad kul älskling, GRATTIS till den stora brickan. antar att det är ett pris.



ser fram emot julklapparna. har vara kommit dit än? hoppas du gillar det jag köpt, är faktiskt väldigt stolt och nöjd! :)



idag ska pappá och jag till Grill och äta, ska bli mys!



PUSS ÄLSKADE DU!

2009-12-14 @ 17:16:06
Postat av: Hedwig

Nää julklapparna har inte kommit hit än... Men det kommer nog snart :) Har julklapparna kommit till er än? Hoppas ni hade det kul på GRILL. Pusss syrran!

2009-12-16 @ 03:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0