hallo all the swedish people!

Idag är det tisdag och jag sitter i min värdmammas säng just nu och tittar på Natt på museet. Här har typ alla att man kan spola tillbaka tv programmen och starta om dem. Så jag jag tittade först på Djävulen bär Prada med sen råkade jag byta kanal så då försvann filmen så jag fick titta på natt på museet istället. Suckkk... Men jag  har Ahlgrens Bilar bredvid mig så det är inte så tokigt i alla fall. Bästa familjen skickade ett stort paket med en massa svenskt godis och lite andra saker :)



Familjen älskar godiset också, speciellt Marabou :)

I helgen var jag ju som sagt i The City och besökt Chinatown, Little Italy och 5th avenue. Det var riktigt kallt men det stoppade inte mig. Shoppade en massa. ID smink till mig och min älskade syster. Jeans, tröja, UGG's och en supersöt morgonrock från Victoria's Secret.

Snart är det julaton och jag är sååååå taggad! Vi klädde våran superfina julgran i helgen och fick största julkänslan då. Familjen har också slagit in alla julklappar så himla fint och har en massa fina paket dekorationer. Julgranen är jättestor och lyser så fint. Laddar upp bider senare.

Nu ska jag bara slappa och njuta av att inte ha några läxor. Vill inte tänka på hur det kommer vara när jag kommer hem till sverige och får alla läxor där. Fy vad det kommer att vara en chock.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0