Måndag och första dagen på jullovet

I natt sov Carly över här. Igår kväll slappade vi bara och tittade på TV. Så jag sov typ till 12, sen åt jag lite frulle och gjorde inget speciellt. Lite senare kom alla mina julklappar från familjen hemma hit(!!!) så klämde lite på dem och slog om det som var till min amerikanska familjen. Så nu ligger allt under julgranen :) Lite senare åkte jag till gallerian för att träffa Debroa. Vi skulle se The Blind Side på bio. Medans jag väntade på henne träffade jag Alissa, hennes pojkvän och hennes kompis. Alissa kom med en ballong hatt på huvudet och såg lite retarded ut, hhaha. Sen kom Debroa i alla fall med Lily som ju är min gamla värdsyster. Debroa bodde alltså i min första familj som jag flyttade ifrån för två år sedan så hon är där och hälsar på nu. Så det är lite stelt att träffa Lily då vi inte har så bra kontakt, men det funkar. Hon gick inte med oss på bio. Men Debroa är jätteskön så vi hade det kul. The blind side var också superbra. Efter det ringde jag Dardi och frågade om jag kunde få se en till film och skulle ju komma hem "sent" då, typ kvart i tolv(här i USA har man ju lite tidigare hemmatider, hehe) men det var inga problem så vi såg filmen Did you hear about the Morgans? som var jätterolig och bra. Så jag kan rekomendera båda filmerna. Dem kommer nog till Sverige snart.

 

Här får ni en liten bild på mig och Carol när vi dekorerar julgranen :)

hej!   


Kommentarer
Postat av: Marianne och Morfar

Hej!

Vilken fin julgran! Den är nog lika fin på Hermelinstigen också.

Kolla ditt mail!

Kram

2009-12-22 @ 23:11:38
Postat av: Hedwig

Hej! Tack :)

Japp gjorde det :) PussoKram

2010-01-29 @ 05:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0