Torsdag

Hej alla mina rara vänner. Idag är det torsdag och jag mår braaa. En som inte är så glad är Carol som har utegångsförbud i mer än två veckor pga att hon fick ISS(In School Suspension). Hon satt i det där detention rummet med speglar i 5 hela perioder. Man får bara sitta där i typ mer än 3 timmar och kan inte göra något annat än att typ titta i en bok. Så hennes mamma blev arg och det var hennes födelsedag igår så hon kan ju inte gå ut den här helgen som var hennes födelsedagshelg.... stackars Carol... Men jag kan gå ut och träffa kompisar!!!

I dag efter skolan gick jag till ett möte för en nu klubb i skolan. MAC club. Vet faktiskt inte riktigt vad man gör men det är att man typ går i en annan skola en dag och sen nån gång gör gympa med gamla gamlingar på ett ålderdomshem. HAhahaah, så sött. Men det var många ganska roliga personer i klubben, säkert runt 40 st, så det kommer nog bli kul:)

Efter det gick jag Carol Karen och Carly och spelade in min film till Video Production. Jag gör en reklamfilm om en julgranskula som inte går sönder om man tappar den,haha. Vi var inte så fokuserade så det blev väl inte så jättebra... Två killar kom och ville vara med i filmen också så allt blev lite knasigt. Men men det var kul.

Efter det drog vi hem och åt tårta från gårdagen. Det var ju Carols födelsedag igår!



Grattis Carol!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0