Är det amerikanskt så är det!

Ja, jag skulle väl inte gilla att ha ett förråd med gott gott hela mitt liv. Men att ha det så ett år funkar mer än bra!
Såhär ser ett av skåpen i köket ut:



Så är jag sugen på något är det bara att plocka. Och på den här bilden är det faktiskt ganska tomt, det brukar finnas en massa mer. Speciellt efter halloween...

En dålig dålig vana som jag har fått är att jag dricker cola till varje middag. Och här i USA har jag hört att det är mer socker i colan... inte bra. Sjukt stora mjölkpaket finns det också. Och självklaty får jag Frosties här, det fick jag inte hemma, hehe :)



Det är ju många som undrat om vi h de där röda high school party muggarna som man har sett i alla filmer. Och självklart finns de här då. Vi har alltid en massa hemma.



Så där fick ni se lite av det som vi alla förväntade oss av USA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0