Detention...

I dag var det ingen skola så det var riktigt riktigt nice! Så idag har jag gjort....ingenting. Absolut ingenting. Typ gått runt i pyjamas hela dagen och bara slappat. Upptäckte att på våran TV kan man titta på en massa gamla avsnitt från serier. Så jag tittade lite på Desperate Housewives. Imorgon och på fredag har vi inte heller någon skola(!!!) så det är en 5 dagars helg! Förra veckan var det 4 dagars helg! Sjukt skönt! Inte mycket skola den här månaden.

I går hade jag min allra första detention... Vi var lite sena till skolan så då måste man gå in genom cafeterian och registrera sig och då sa dem att jag hade detention. Så efter skolan fick jag gå till ett detentionrum som var jätteläskigt. Det var speglar på alla väggarna( så att läraren kan se allt) och inga fönster. När jag kom in där fanns det redan 4 personer där och jag visste inte om jag sulle säga till läraren som var där att jag var Hedwig och så eller om jag bara skulle sätta mig ner. Men jag satte mig ner i all fall och alla var knäpptysta. En till kille kom och sen började läraren prata. Hon var jättestel och läskig och man var tvungen att sitta på de två första raderna så jag fick flytta två gånger. Fattade inte var hon sa. Sen skulle alla skriva sitt namn på ett papper och vem man fått detention av. Om man skrev på fel rader skulle man få detention igen så jag var livrädd. Man fick inte heller prata, ha iPod, mobil eller sova på bänken. Sen efter typ 30 min ropade hon upp allas namn och de fick gå. Alla utom mig, när alla gått sa hon att hon inte sa mitt namn för hon inte visste hur man uttalade det. Pjuhh! Så då skyndade jag mig till träningen och sprintade en massa "hills". Efter det fick jag sjuts hem och sen var det en lugn kväll :)



Snart är det Thanksgiving!!!!


Kommentarer
Postat av: syrran

HAHAHAHA du fick kvarsittning!!!!!!



mrn hallå, vilken keff lärare som inte ens vågade uttala ditt nman inför de andra, och vad så otroligt amerikanskat med speglarna så att de kan hålla koll på dig!



SHIT ASSÅ!



älskar dig siss!

2009-12-07 @ 21:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0