Haha

Jag och Carol sitter i vårat rum och är innte på våra datorer. Då kommer Dardi in(värdmamma) och snackar lite med oss. När hon ska gå ser vi att det är någon klump av något som är grönt/grått. Vi alla tycker att det ser lite misstänktsamt ut och jag undrar om det är bajs vilket skulle vara sjukt konstigt för våra hundar är helt rumsrean och det är inte grått!! Så vi börjar tjafsa lite om vem som ska städa bort det. Men sen ska jag kolla lite närmare på det och det ser verkligen inte ut som hundbajs. Då tar Dardi upp det och slänger det på Carol som sitter i sängen med sin laptop(som är Dardis). Hon skriker och blir jätterädd och slänger ifrån sig datorn som i slow motion landar på golvet. Alla bli tysta men börjar sen apgarva för att det var så kul. Hahahaha Dardi blev så arg för att det är hennes dator men kunde inte riktigt skälla på carol för hon tyckte att det var så kul och alla blev så chockade. Hahaha. Datorn gick nästan sönder. Det visade sig att klumpen var en fot från ett gosedjur från hundarna.

Lite senare har Carol loggat ut från datorn och jag fortafarnde är inne på min. Håller på med datorn och ser inte vad Carol sysslar med. Lite senare tittar jag på henne och finner henne dansa med trosor, ett linne och ett par trosor på huvudet och hoppar i sängen och sjunger mot spegeln. Runt halsen har hon också en visselpipa och blåser i. Hahaha. Inget förvånar mig längre med Carol, ahhaha. Håll på att pissa på mig.

Går inte riktigt att beskriva men det var sjukt kul i alla fall!

Nu har Carol kommit tillbaka och det betyder att musiken i rummet åker upp på max! Hon är verkligen one of a kind, brakar hela tiden med henne men det ar ju vad systrar gor!

PUSS PÅ ER!


Kommentarer
Postat av: syrran

precis- det är vad systrar gör. Kom ihåg det sen när det är våran tur att bråka igen! ;)



PUSSSS<3

2009-11-10 @ 21:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0