Ibland har man ju det allt bra

Jag kom att tänka på en sak de senaste dagarna, fy vad jag är lyckligt lockad som bor granne med New York City! Vi ska åka dit i helgen för att klippa oss, observera, för att klippa oss. Vilka har egentligen möjligheten att åka dit bara för att klippa sig?? Och det är ju faktiskt världens coolaste stad enligt mig. Jag har börjat ta den för givet nu, det är liksom inte en lika stor sak längre, men sen när jag tänker efter, DET ÄR JU ASBALLT!

Carol hälsar i alla fall till er alla svenskar. Hoppas att ni sover gott!


Kommentarer
Postat av: Malin

Hedwig jag är så jäkla avis på dig! Jag vill också bo granne med NYC!! //Malin(malmö)

2009-12-13 @ 12:02:55
URL: http://chanslos.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0