Måndag

I dag fick jag min Cross Country tröja som alla i laget beställt!!! Eftersom att jag var den första som betalatfick jag den först. Jättsnygg blev den och så står det H. LINDEGREN på ryggen. Fint, ståtligt och väldigt svensk efternamn. Ingen här kan uttala det korrekt haha. Här ser ni tjocktröjan:

Som sagt så kom jag precis hem från träning. Jag vet inte om jag berättat det men jag är ju med i TRACK. Det är typ som friidrott men vi inriktar oss mera på springning. Det finns lång distans, mellan distans, sprint, häck, stav och så finns det typ höjdhopp och längdhopp. Jag har, tro det eller ej, börjat springa häck. Faktiskt riktigt kul men fy vad svårt det är. Och läskigt ibland. Men man lär sig. Men det som är så kul me TRACK är att det är ca 130 personer som är med och sen efter uppvärmningen delar alla upp sig och går till sina "inriktningar". Så det är en massa folk överallt. Eftersom att det fortfarande är hyfsat väder här kan vi träna ute på arenan. Så idag kunde man lätt springa runt med korta shorts. Sjukt skönt, för när det blir för kallt måste vi vara inne, in the hallways... Sen varje träning kör vi styrka i gymmet också. Känns inte riktigt som om att jag hör hemma där när man ser alla muskelknuttar... hhaha.

Så det är vad jag kommer att göra varje dag efter skolan nu, hoppan häck Hurteling är vad man kallar det här. Men det är kul som sagt! Sen så pågår det ju en massa andra sportet i skolan också. Basketball, cheerleading, swimming, volleyball och lite annat. Så mycket folk är kvar i skolan :)

Juste, jag fick mina betyg för den första peroden. ett år är indelat i fyra perioder.Och jag hade riktigt bra betyg. Fick A i allt förutom US history, som jag sa, och Outdoor Education. Lite knasigt att jag fick B i det... Men jag fick A i entrepreneurship konstigt nog, så det var glatt :) Blev High Honor Roll Student, kommer typ få något för det. Mitt genomsnitt var bra och då får man typ en award!

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0