Skola, träning, Powder Puff och sen New Moon!

Tjoho, kom precis hem från Powder Puff matchen. Jag tittade inte så mycket på själva matchen, träffade mest en massa folk. Det var lite segt i början men sen kom det mer folk och då blev det roligare!

Innan matchen var det TRACK. Jag provade på att springa middle distance istället för häck. Men under uppvärminingen hä något så det gjorde skitont på framsiden av min höft så när vi sprang senare så kände jag att jag kunde gjort så mycket bättre ifrån mig om det inte gjort ont. Tror jag sträckte mig eller något. En "sjukgymnast" eller något  stretchade mig där sen så nu känns det lite bättre i all fall Men det var en ganska enkel träning hur som helst. Var mest i gymmet. Ska prova en till gång att springa mellandistans och ska sen bestämma om jag vill gå på det eller häck.

Så sen efter matchen i alla fall så åkte vi hem och snart ska vi till andra Twilight filmen!!! Jag vet att det är en massa som har sagt att den inte är så bra. Men det ska blir superkul i alla fall. Men innan det måste jag få något i magen, superhungrig!





Hoppas att eran kväll blir bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0