Sunday

Hejsan, idag är det söndag och det har varit en riktigt slapp dag. Carly sov över här som vanligt, haha. Hon praktiskt taget bor här under helgerna haha!
I fredags bvar vi lediga från skolan så jag Carol och Dardi såg filmen 2012. Helt okej film men jag tror inte att på hela hysterin om att världen ska gå under då. Men filmen var spännande och så. På kvällen var vi hemma hos en kompis och det var lite folk där. Det var kul tills en sak hände och jag och Carol bråkade som aldrig förr. Så det var en aning drama den kvällen. Men det var faktiskt ganska bra att det hände för jag kom närmare Dardi då också. På lördagen tog vi det lungt hela dagen och sen på kvällen gick vi till en sweet 16. Men jag visste knappt vem tjen som hade det var så det var tråkigt så lite senare åkte vi till en kompis som bor väldigt nära oss och hängde med några. Så vi kunde gå hem därifrån.
På söndagen när jag vaknade först av oss, tittade jag på Rachel Getting Married, det var en deppig film så det var bara segt. Sen skulle vi åka och titta på a school play men vi kunde inte hitta a ride så vi skippade det och tittade på filmen disturbia istället. Det var en jättebra film. Och så hade vi brownies så det var nice. Det som inte var så nice var när Carly och Carol hällde isbitar över mig!!!!

Lite senare tog vi en promenad. Jag kunde gå ute i shorts och en vanlig munkjacka!!!! Det var faktiskt inte alls kallt även fast att det är i mitten av november. Sen köpte jag en snickers och tittade lite på skitTV. Så en sjukt slapp dag har det varit. har en läxa men orkar inte göra den, får göra den på min study hall lektion imorgon istället. Jag har blivit så lat med läxor nu eftersom att jag typ aldrig har några.
Men jag har fått mina flesta betyg nu. Har nog A i allt förutom US history and entrepenörskap som jag nog har B i. Så jag behöver ju typ inte plugga :)

Den här veckan har varit så skön. Var lediga både i onsdags och fredags. Så jag saknar nästan skolan lite. Skolan är faktiskt kul hät. man träffar ju alla :)

Nu ska jag äta. PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0