Torsdag

Sitter här i sängen och spanar in lite bloggar från andra utbytesstudenter. Det är så kul att läsa andras bloggar och vad de håller på med. Man lever verkligen så olika liv och har så olika upplevelser. Ibland så märker man vad bra man har det men ibland kan man bli avundsjuk på något. Jag är verkligen jätteglad att jag hamnade vart jag hamnade, men ibland kan man bara vilja byta miljö och man kan nästan få lite ångest. Men det slutar alltid med att tankarna faller tillbaka till "fan vad bra jag har det egentligen". Men dåliga stunder kommer det ju alltid att finnas.

Igår var det Middie Madness vilket var som en "inspark" för basketball säsongen. Så det var lite uppträdanden, DJ och lite andra saker och så var det en match. Faktiskt kul att titta på och roligare än football faktiskt. Så i December är det den första matchen mot en annan skola, den ska jag titta på :) Det finns ju mer än matchen att titta på också :P

Idag var det i alla fall a "half-day" i skolan. Alla lektioner var drygt 20 minuter vilket var apskönt. Passade perfekt idag eftersom att jag har varit stört trött i skolan den här veckan. I dag somnade jag typ 2 minuter på första lektionen och under slutet av matte lektionen. Det är verkligen inte konstigt när man ser folk ligga med huvudet på bänken och sova. Lärarna verkar inte bry sig så mycket heller.. haha. Efter skolan åkte jag och Carol och Karen hem till oss och tog det lungt och gjorde lite saker som jag inte vill kommer ut på facebook men det vill Carol så hon vill ladda över allt från kameran till datorn. Så jag har gömt uppladdningssladden och låtsas att jag inte vet vart den är. Mohaha!

Idag snackade jag med Lena också, det var superkul. Den sötnosen saknar man!

Imorgon är det Powder Puff. Det är footballs match fast med ombytta roller. Tjejerna spelar i matchen och killarna är cheer leaders. Det var meningen att jag skulle vara med och spela men jag gick inte på några av träningarna så jag ska bara titta.  Men det ska bli kul. Och det bästa av allt, imorgon efter matchen ska vi gå och se filmen New Moon. Är så sjukt stört taggad!!! Jag vet att jag inte ska ha så höga förväntningar men Twilight är så stort här och jag har också blivit ett stort fan då så jag är lika taggad som alla andra :)

Snart ska jag fixa ny design här på bloggen här också. Måste bara få lite hjälp. Så snart är det ny design. Man måste ju förnya sig.

Imorgon är det träning igen. Fyy vad svårt häck är. PLUS att jag alltid har en massa massa träningvärk så ibland kan jag inte ens hoppa över häcken... Måste börja stretcha mer. Men nu är träningsverken bättre så jag ska verkligen köra stenhårt imorgon!

Hoppas att ni har det bra där hemma. Saknar er alla! Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0