Dåligt humör

Fy vad jag är trött och grinig nu. Har inte varit något fel på dagen så jag vet inte rikgt varför mitt humör är som det är nu..

Idag hade jag ingen träning för det var ara de bästa som skulle träna för mästerskapen. Så jag tog skolussen hem, som jag var sjukt nära på att missa för jag letade efter min jacka som jag glömt i min video klass. Men sen kom jag hem och åt kakan som fortfarande finns i köket, typ bara jag som äter den... Sen tittade jag på hancock ett tag men orkade inte se klart hela. Sen kom en kompis och ville att jag skulle följa med honom och lite andra personer hem till honom, så jag gick dit lite senare(han bor 5 min promenad från mig) och vi åt pizza, fixade pumpor för halloween och spelade guitar hero och lite sånt så det var kul.

Vädret är så konstigt här. För en vecka sen gick det från att vara sommar till att snöa och vara skitkallt. Och nu, nu är det varmt igen och gick med kofta på kvällen. Men jag vill verkligen inte att sommaren ska ta slut.

Sen i alla fall kom jag hem och Breanna var här. Vi åt middag och sen gjorde jag min läxa. Så det har varit en ganska lugn dag.

Juste, det var twin day idag. Man skulle ha en tvilling i skolan som man klädde sig i samma kläder som. Jag och carol var tvillingar. Bruna uggs, svarta yxor, blå kofta och plattat hår. Vi var så lika men fortfarande så olika.

Imorgon är det mismatch day. Ingen aning vad jag ska ha på mig.... Nu är jag så trött att jag bara vill slå ihjäl allt som finns. Så godnatt!

Kommentarer
Postat av: syrran

HAHAHA!!!!



jag och pappa kom hem från Paris igår, har varit super mysigt!!!



vi får prata itelefon snart, saknar dig en massa!

PUSSSSSAR

2009-10-28 @ 14:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0