Det blir bara bättre och bättre!

Hej svejs allihopa! Tänkte berätta lite om min helg:

Fredag: Efter skolan hade jag en väldigt slapp träning eftersom att jag fuskade, hihi. Gick istället för att springa ett ganska bra tag. Det som var minde sft var att jag stötte på något dött djur som låg på vägen och huvudet var typ halvt. Skrek som en gris!!! Efter träningen stannade jag kvar i sklan för att titta på en simtävling som en massa kompisar var med i. Så satt och hejjade med lite folk. Efter det skulle vi egentligen till the mall men eftersm att min syster kan vara lite kaxig mot sin mamma ibland fick vi inte det, hahaha carol carol carol... Men vi fick gå ut lite senare sen i alla fall. Så vi gick till en fest i närheten av där vi bor och det var kul. Träffade många från skolan. Men vi kunde inte vara där så länge för jag skulle på en tävling nästa dag och var tvungen att gå upp klockan 5(!!!!).

Lördag: Gick upp klockan fen. Dardi(min hostmamma) fixade lunch och gav mig stjuts till skolan där skolbusseen väntade på oss. Var sjukt trött så sov nästan hela resan. Vi åkte en bra bit för tävingen var i Manhattan. Var ca 500 skolor där, största tävlingen hitills. Blev en heldag där. Vårat lag sprang i en massa lopp, så det var mycket väntan. Kom inte hem föränns klockan sex.. Men det var kul :) Var 9 platser från att få medalj så det var lite irribirri....´Kommer faktiskt inte ihåg vad vi gjorde på kvällen. Det händer för mycket här. Jo juste, vi såg Twilight.
Jag trodde inte att den skulle vara så bra. Och alla snackade om att Edward skulle vara så snygg, men jag tyckte han var helt OK. Men sen....sen såg jag filmen. HERREJÖSSES! Sjukt bra film och en sjuuukt snygg Edward!!!! Hedwig rekomenderar!

Söndag: Åkte till New Jersey med familjen till en internationell mataffär men jag och Carol satt på ett fik hela tiden istället och snackade. Vi stannade också på ett cafe som hade väääärlden godaste bakelser. Mmmmm.... Äter alldeles för mycket onyttigt. Sen åkte vi till the mall, fixade pengar på min mobil, tittade lite på halloween dräkter och fixade sen material till två födelsedagskort till Carly och Justine. Jag trodde Carol snackade om två små kort, men nej nej, det var de störtsa papprerna jag sett någon köpa. Hahahha. Köpte saker för säkert mer än 200 kr för dem korten. Så på kvällen sysselsatte vi oss med det. Vi satte in Skittles och Swedish Fish(godaste godiset) i dem och hade ballongen och tussar(hahahha) i dem. Blev riktigt fint :)

Måndag: Columbus day så i var lediga från skolan! På dagen gick jag på bio med lite människor och såg Toy Story 1 och 2 i 3D. Hade ju sett filmerna förut men det var kul i alla fall :) Åt ocksa jelly donuts från Dunkin Donut(vet inte hur det stavas) sjuuukt gott. Synd att vi inte har det i Sverige. Efter det blev jag upphämtad av Carly. Hon fyllde år och vi skulle ut på middag. Med var ocksa Vanessa, Carol och Justine. Jättemysigt! Efter det var det dags att åka hem och plugga... Men jag var glad i alla fall, hade inte haft någon träning. Men det känns nästan konstigt när man inte har träning, är ju så van.

Det känns som om att jag har glömt att säga en massa saker. Händer så mycket att man glömmer bort det mesta när man väl ska komma ihåg dem.

Aja, skriver lite senare ikväll. Ska plugga lite om teh constitution nu, Jipppppi.

BYE


Kommentarer
Postat av: Marianne

Hej!

Grattis på namnsdagen!!

Marianne och Morfar

2009-10-15 @ 05:48:59
Postat av: LARS SÖDERLUND

Såg att det var din namnsdag så grattis.Det är inte bra att fuska även om det bara är träning.Lasse S

2009-10-15 @ 14:52:07
Postat av: Anna-Lena

tydligen kan man bara kommunicera med dig via bloggen. Jag och din mormor säger GRATTIS på Hedwig dagen. Skriv till din mormor såhonkan skicka vanliga brev till dig , snälla.

kram

Moster Anna

2009-10-15 @ 21:23:55
Postat av: syrran

älskling, grattis på namnsdagen!

stör kul verkar du ha det! älskar att läsa bloggen! :) är avundsjuk!



PUSSSSAR och saknar dig

2009-10-15 @ 23:13:43
Postat av: Marianne och Morfar

Det är väldigt roligt att få följa med dig i US på bloggen. Du verkar "sjukt" upptagen med skola, fritid och värdfamilj. Gustaf som är i Hongkong just nu har lagt in SKYPE på dig hos oss så om du har den på kan vi ses och pratas vid. Kramar /Marianne och Morfar

2009-10-16 @ 10:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0