En uppdatering

Hej allihopa!

Ska snart ga till sangen. Jag har fatt virus pa min dator sa jag kan inte anvanda den. Har varit tvungen att kopa en harddisk for att fora over alla mina bilder och andra filer sa att inte de skulle forstoras. Kanske maste kopa en ny dator om det blir dyrare att laga den gamla. Sa det har varit lite irriterande.

Idag blev mina uggs stulna i skolan ocksa. Hallaaa!!!! Vi hade outdoor education och da maste man alltid ha sneakers pa sig. Jag hade mina uggs pa mig men under den klassen bytte jag till dem andra skorna. Det regnade ute sa vi gjorde en lek i skolan istallet. Alla fick lamna sina vaskor och saker i korridoren. Nar vi kom tillbaa var mina uggs borta. Som tur var har de overvakningskameror overallt sa vi kallade pa en av vakterna. De tittade pa overvakningsfilmerna och ett par timmar senare hade jag tillbaka mina skor. De var sjukt seriosa med att hitta mina skor vilket var skont. Men vem fan stjal ett par uggs???

Sen har jag brakat lite med Carol pa senaste ocksa. Vi ar verkligen som systrar just nu. Kan bli sjukt irriterad pa henne ibland. Men det vet hon. Vi har en ganska skon att avslappand vanskap sa vi kan saga vad vi vill till varandra. Men hon kan verkligen vara en pain in the ass!!!

Nu ar det host har. Men for en vecka sen var det typ sommar igen. Sjukt varmt. Men nu ar det lite kallare igen. Cross country ar slutat nu sa ingen traning langre. Kanns ganska skont fast lite sorgligt ocksa. Blir liksom mindre att gora efter skolan.

I helgen var det som sagt homecoming. I fredags the homecoming game. Men det sporegnade sa vi stod mest och umgicks under ett tak. Tittade inte ens pa matchen, vet inte vilka som vann, haha. Sa jag och 5 andra drog ganska tidigt och korde till lite stallen. Nagra killar harmade min accent hela tiden sa jag var typ sjukt irriterad. Men men killar killar killar...

Pa lordagen var det the homocoming dance vilket var kul. Kan beratta mer om det sen. Efter det skulle vi fa sjuts hem av en kompis men han kunde inte starta sin bil sa vi var fast i skolan i typ 1,5 h. Sen son tur var kunde vi fa stjuts av en annan som kom och hamtade oss, sa vi akte hem och hamtade lite saker och sen till en fest som var ganska trakig och sen till en kompis som vi sov hos. Det var sjukt kul faktiskt!

Sa helgen har varit bra! Nu ska jag sova.

GODNATT 

Kommentarer
Postat av: syrran

cad roligt allt låter älskling....



:)PUSS

2009-10-28 @ 14:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0