Godmorgon

Zzzzzzz vad jag är trött. Jag sitter faktiskt och skriver nu och kockan är 6.45 am. Vi ska snart åka till skolan, men jag har lite tid över så kan ju skriva något här. I dag är det i all fall tisdag och jag ska inte gå i skolan idag. Istället ska jag på en "hajking utflykt". Min klass som heterb Outdoor Education, där man typ går på höjder och sånt, har fixat den och de som ville med kunde det. Så ska vandra i bergen idag... Men jag tror att det blir kul. Ska bli bra väder ocksa. Min hostmamma är också så snäll och har fixat ett litet lunchkit till mig. Den här veckan har vi också Spirit week. Om ni inte vet vad det är så är det en vecka då man klär ut sig till valda teman varje dag. Igår, måndag, var den förstadagen och det var sport day. Man skulle ha t-shirts med sitt lag i skolan eller ett favoritlag bara. Jag och Carol hade hennes pappas jätte stora Yankees tröjor. Hahha men det såg helt okej ut när man fixade det. Men när vi kom till skolan såg vi att kanske 5% av skolan hade klätt upp sig!!! Så det var en aning stelt. Men men... Dardi har lagat en sjukt god tårta eller kaka som finns framme på ett afat i köket. Den är röd med en massa creme cheese runt den. Och den är flera lager. Har mumsat på den en massa. DET tycker jag verkligen hör till ett amerikansk år!! Min nya adress är 22 California Ave 10940 Middletown, NY Familjen är Gonzalez/Cruz. Ha det bäst nu allihopa! Nu ska jag fixa mig lite inför skolan! Carol hälsar också. Fast kan knappt höra henne eftersom att hon alltid spelar högsta musiken på mornarna... Haha.

Kommentarer
Postat av: syrran

men hewdig, fortsätt att klä ut dig, det är kul! :)

saknar dig en massa och skickar snart paket! :)



PUSSSS och hälsa tillbaka!<3

2009-10-21 @ 20:15:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0