halla!

Min rygg gor ont! Kom hem fran traningen for ett tag sedan och jag ar verkligen inte i form. Har varit forkyld och lite halvsjuk hela helgen. Sa i fredags tittade jag bara pa nar dem tranade. Sen pa lordagen hoppade jag over en traning for jag skulle till NYC men jag skippade det ocksa for jag ville vara hemma och vila. Plus att vi skulle till Brooklyn nasta dag med min nya familj. Och pa sondagen hade jag ingen traning. Och pa mandagen var jag sa slut efter en sjukt kul dag i Brokklyn med min vardmamma, Carol(vardsyster), Carly och Breanna som ar tva kompisar och en massa av deras slaktingar, att jag stannade hemma fran skolan. Sa det gjorde att jag inte allt var forberadd for tavlingen pa tisdagen. Men trots att jag var forkyld och otranad gjorde jag riktigt bra ifran mig. Det var min andra gang att springa 3,1 miles och jag sprang pa 24.56 min! Typ 2,5 min battre an min forsta gang. Men jobbigt var det...

Sa jag flyttade alltsa hem till mina nya familj for en vecka sen. Min kompis Carol som jag bla ater lunch med sa att hon ville adoptera mig, som hon kallade det, och ratt som det var, bodde jag hos dem. Det ar ett litet men jattemysigt hus. Frascht och fint ar de ocksa. Alskar deras kok! En massa gott finns det ocksa och mamman har lagar supergod mat. Snart ska jag laga lite svensk mat har :) Nagra tips?

Brooklyn var som sagt superkul. Vi var pa en stor marknad dar det fanns en massa mat och olika stand...och manniskor. Hjalp vad det kryllar med folk om man jamfor med Middletown. Hade nastan glomt bort hur en storstad e. Men NYC ar sa sjukt kul verkligen. Man trottnar aldrig!!

Nu ska jag satta igang med lite plugg. U.S. History, mitt favvoamne..........

Xoxo


Kommentarer
Postat av: lingis

3,1 miles är 5 km. din tid är knappt 5 min/km. Det är ju jättebra o en fantastisk förbättring.



Tränar du på kommer du förbättra ytterligare. Du är ju ett litet löparämne. Kul - för löpning är nog trots allt den nyttigaste träningen.



puss från pappa

2009-10-08 @ 12:05:23
Postat av: Marianne och Morfar

Hej

Roligt att du fått en ny familj där det fungerar bra.



Kramar

2009-10-08 @ 13:59:51
Postat av: Bergström

Eftersom att du kommer skriva fler inlägg på svenska vill jag tipsa dig om att det går att ställa in så att öäå finns :)

2009-10-08 @ 14:20:18
URL: http://lebbs.blogg.se/
Postat av: syster

älskling, FAN VAD GLAD JAG ÄR FÖR DIN SKULL!!!! verkligen! min kompis här hemma i sverige ska åka och hälsa på sin brorsa nästa vecka som också är utbytesstudent så snart kanske jag och papap kan komma. Jag taggar verkligen för att vi gör det! :)



PUSSS

2009-10-08 @ 22:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0