Heeeeeeej alla glada svennar!

Hur mår ni?

Här är allt bra även fast att det har hänt en aning mycket de senaste dagarna. Jag har flyttat från min familj. De blev en väldigt snabb flytt eftersom att den inte var planerad, min värdmamma fick reda på allt och då kunde jag i´nte göra annat än att flytta. Det var först kaos men vi pratade sen och det slutade bra. Jag flyttade i alla fall hem till min områdesrepresentant då. Allt kändes lite konstigt med att jag inte hade någon familj och så. Men vi letade på och försökte göra det bästa av helgen. Följde med och dansade zumba med henne och hennes döttrar, hahah! Hur som helst så hittade vi en familj!!! Jag åt middag hos dem och dem gillade mig. Dock så kunde dem inte ha mig ett helt år men de är jättesnälla och har mig i två veckor tills jag hittar en annan som jag kommer att bo hos hela året. De är jättesnälla och huset är jättefint!

Så min vecka har varit ganska messy. Imåndags hade jag fortfarande inte flyttat in hit så då bodde jag hos Barbara som körde mig till skolan. Allt var som vanligt i skolan och det blir bara roligare och roligare där. Träning efter och den kom Barbara. Jag hade ganska mycket plugg den dagen så det blev plugg och så tittade jag på Gossip girl som har börjat där nu!!!!

På tisdagen skulle vi ha ett meet(tävling) i cross countryn så vi skulle åka från skolan 1:45 så vi var tvungna att gå tidigare från våra lektioner. Jag hade vetat om det hela dagen men självklart skulle jag glömma bort det just på den lektionen då jag skulle gå. Så när klockan är 2:10 kommer jag ihåg det. Jag rusar då ut men då har de redan åkt, oppps. Men som tur var så skulle jag inte springa den dagen så det gjorde ju inte så stor skillnad egentligen. Men 10 minuter senare slutade alla andra så då tiggde jag lite telefoner(pengarna på min e slut) så att jag kunde ringa Alissa och säga att jag inte kommer att komma och sen så ringde jag Barbara och undrade om hon kunde komma tidigare och hämta mig. Så medan jag väntade i den gassande solen(sjukt varmt här även fast att det är höst, klänning varje dag...) fick jag sällskap av Jeremy vilket var trevligt. Sen körde hon mig hem och lite senare fick jag reda på att jag kunde bo här i två veckor så då packade jag direkt!!!

Så då hängde jag där den kvällen och umgicks lite med Adriana som är en senior i min skola och hennes syster. Nästa dag tog vi skolbussen och sen har dagen bara flytit på som innan. Jag var med henne på hennes orkester-genomgång. Hahaha så amerikanskt. Uniformerna med hatten och fjädern. Hahaha bild kommer senare. De övar inför the football-game som är på fredag. Taggaaaa inför den. Ska bli så kul. Det är i våran skola också och vi har bästa arenan. Storbildsskärm med tv och allt. Vi ska typ gå på en parad innan också.

Måste sluta nu mina batterier dör snart. Pusspusspuss

Kommentarer
Postat av: Gustaf Bengtsson

Jäklar, du verkar haft det fullt upp. Skoj att det löser sig med familjen nu för tillfället iallafall och att skolan är soft.



Här i Gävle är allt som vanligt, fast nästan lite ovant att gå runt efter all tid i Norge.



Ha det finfint

Kram

2009-09-24 @ 19:17:55
Postat av: Anna-Lena

Ja som Gustaf skriver du verkar ha fullt upp men du klarar ut det. Är imponerad av dig.Har satt vitlök i kolonin idag och din mormor har satt vårcrocusar. I morgon ska vi grilla där. Här är ganska varmt.

puss o kram

Moster Anna

2009-09-26 @ 17:25:19
Postat av: Lovisa

älskling, är verkligen stolt över dig.

hoppas matchen var kul i fredags med mycket drag. är avundsjuk på att du får vara i usa och inte jag...det är ju mitt favvo land! :)



Älskar dig!

2009-09-26 @ 19:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0