Hej allihopa

Nu ska jag snart sätta igång att plugga lite matte. Prov imorgon, får dock ha min anteckningar. Men lika bra att plugga i alla fall. Dagen har varit en ganska vanlig dag.

Sov ganska länge på morgonen så fick lite brottom för att hinna med skolbussen. Men jag hann(har aldrig missat den!!!) sen kom jag till skolan, hade mina lektioner. På lunchen har jag börjat äta med några andra nu som är jättetrevliga och snälla. Det är en kille som verkar helt störd som sitter på bordet bredvid, helt ensam, och som tittar på vårat bord hela tiden. Det jobbiga är dock att lunchen är så tidigt, typ klockan tio till 20 i elva. Så jag är ganska hungrig på träningarna. Men alla är i alla fall jättetrevliga och alla tycker att jag är så blond och lång(hallå?? sen när blev jag lång?. När jag skulle till min träning så var det en tjej som frågade om jag var modell, det gjorde min dag tills hon frågade vilken årskurs jag gick i. När jag sa att jag var i 11th tyckte hon att jag såg så mycket yngre ut. TACK! Så jag visste inte om jag skulle vara glad eller ledsen :P

Efter dagens träning har jag kollat på skräckfilm här hemma med några från gatan och Lilly och Debroa. Riktig B-film med världens sämsta skådespelare - The Last Resort tror jag att filmen hette.

Anyway, nu är det lite pluggdags. Hoppas ni har det bra hemma och att skolan inte skolan sliter alltför mycket på er...

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0