Hey people!

Hejsan svejsan!
Idag ar det lordag och det ar sa skont, men ingen vila for det. Var uppe klockan 6 imorse for att jag skulle vara att the high school klockan 7 och med skolbussen till en cross country tavling. Jag sprang bara 1,5 mile men det gick riktigt bra. Fick medalj och slog mitt rekord. Det var nog den roligaste tavlingen hitills for det var en DJ dar sa alla dansade lite da och da och var glada. Vadret ar ocksa fortfarande sommarvader sa det ar nastan barbent varje dag!
I gar, fredag, hade vi ingen traning sa jag foljde med Jeremy och en annan kille hem till honom. Men han hade inga nycklar sa vi kom aldrig in, hahah. Suck suck suck. Sa vi fick hanga lite pa bakgarden och de spelade gitarr sa det var inte sa tokigt i alla fall. Sen fick vi skynda oss tillbaka till the middleschool for alla team och lag i skolan skulle promenera till the high school for senare under kvallen hade vi en football-game. Langst fram spelade the marching band med deras kostymer. Och alla bar deras sportsjackor med skolans namn och farger. :)
Sen nar vi kom fram till varan arena sa skulle alla lag och team separat springa in pa planen. Hahah. Varan arena ar ny sa det ar en storbildsskarm och allt sa det filmade oss nar vi sprang in, hahha.  Men det var jattekul. Och sa fanns det en massa cheerleaders ocksa. I was feeling the real american high school-life med andra ord :)
Matchen skulle borja om ca 2 timmar sa jag och nagra andra gick och kopte pizza och at det sen hemma hos min kompis Vanessa. Sen gick vi tillbaka till matchen och hade det jattekul. Alla var superglada och jag traffade en massa nya snalla personer :) Och det basta, vi vann!!!! 14-13! Efter det akte jag hem med min hostsyster Adrianna och hennes kompisar Heather och Emily. Heather har tagit korkort sa hon korde hem oss. Jag gick nastan direkt och la mig nar vi kom hem for som jag sa forut skulle jag upp sex idag.
Sa det har varit en kul helg hitills! Snart ska jag och min hostfamilj ut och ata, ar saaaa hungrig nu. Vi ska ata kinabuffe.
Pa mandag ar vi lediga fran skolan sa det ar saaaaa nice!
Bye bye!

Kommentarer
Postat av: Syster

älsklings syster...



allt låter toppen, hoppas nu du får komma till en lika bra familj. Skolan låter jätte roligt! Här hemma kämpar jag på som tusan med skola, vänner och träning. Jobbigt ibland!



LOVE<3

2009-09-28 @ 21:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0