Hey

Hejsan allihopa!

Nu sitter jag har i mitt sovrum med min tillfalliga hostsyster Adriana. Hon pluggar och jag ar inne pa datorn. For ett tag sen kom jag hem fran min traning. Jag och adrinna tog 5.30 skolbussen hem sa det tog ett tag att komma hem. Dar jag bor just nu ar en bit ifran skolan sa det ar ca 25 min med skolbuss varje dag. Men det ar OK, har tid att ata min frukost pa bussen eftersom att jag hellre sover pa mornarna.

Jag har nu ocksa seriost borjat leva pa Granola Bar's. Det ar som en rektangel med notter och fron och sa ar det oftast choklad eller peanut butter till. Saaaa gott. Har nagra paket i mitt skap sa jag kan frossa i det nar jag kanner for det!

Idag var jag ocksa supernara att fa detention... Jag har ju som sagt Outdoor Education varannan dag och Study Hall varannan. Sa jag blandade ihop dem idag, sa nar jag kom pa mitt lilla misstag kom jag forsent till min study hall. Hon ar jattestrang med att komma i tid sa jag fick en sista chans. Hahaha, man far alltid extra chanser nar man ar utbytesstudent!

Nu borjar det ocksa bli kallt har. I dag var det riktigt kyligt, men det ar ganska skont att springa i det vadret dock. Joggade 3 miles med Vanessa. Vi planerade att hon skulle komma till Sverige tillsammans med alla andra kompisar har!

Nu borjar min nacke varka. PUSSPUSS


Kommentarer
Postat av: Lovisa

hahah detention...älskade syster, du behöver ju inte leva usa liv till fullo...;) nmen det är ju stört najs när man komme rundan med saker som utbytesstudent, fprtsätt att köra på det!



lova ya!

2009-10-01 @ 18:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0