fan jag suger ju pa att blogga

ja alltsa det  har ju hant en massa massa massa pa senaste men det har ju gatt sa lang tid att jag typ glomt bort allt nu. ja alltsa en stor grej som jag absolut inte har glomt ar ju da att jag har bytt familj. jag ocg carol brakade hela tiden, och det ar ju ganska forstaeligt da vi delade rum, umgicks i skolan, utanfor skolan och hemma. det blev lite pafrestande efter ett tag. men flytten gick jattebra och hon forstof ocksa att det var bast for oss alla om jag bytte familj. sa nu bor jag hemma hos ett par som ar ca 65 ar. sjukt sjukt gulliga och snalla och jag har fatt med egna fina rum. superskont. har aldrig varit sa tacksam for an egen dorr forut som man kan stanga in sig bakom nar man vill ha lugn och ro! sen har dem 11 barn vilket ar galet. men alla har ju flyttat hemmifran nu forutom en av deras soner som ar 22 sa han bor hemma. men alla i familjen ar supertrevliga i alla fall och jag stormtrivs. jag och carol har blivit mycket battre kompisar ocksa efter vilket ar jattekul. jag har fortfarande kontakt med hennes familj och har varit dar nagra ganger.

men snart ar ju min resa slut har, aker hem om lite mer an 2 manader. ska bli superskont men ju sjalvklart trist. har ju byggt ett liv har nu och har verkligen fatt vanner for livit, men samtidigt ar jag sa glad att jag snart kommer vara tillbaka i sverige. kan bli sjukt trott pa allt har ibland. drama drama drama.
sag ett brak igar mellan tva killar. usshh, riktigt vidrigt var det. dem rullade runt i graset och verkligen slog varadra. inte langt efter kom det sakerhetsvakter och drog dem ifran varandra... na ibland kanner jag nog att sweden is my place to me.

skriver senare pusspuss

Kommentarer
Postat av: thea

jag kanner ocksa att de kommer att bli riktigt skont att komma hem men samtidigt sa kommer de bli svart att lamna allt. har du bott med gamlingarna hela tiden? jag bodde med ett aldre par innan jag flyttade in med denna famikj.. lite jobbigt va de faktiskt

2010-04-29 @ 22:58:54
URL: http://livetsomthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0