Frisk nu hoppas jag

Sitter i bibblan i skolan, har study hall. Det ar torsdag men bara min andra dag i skolan den har veckan. I mandags var det en vanlig dag och jag var i skolan, men pa kvallen blev jag och typ 10 av mina kompisar sjuka. Det var typ nagot virus som gick runt i skolan eller i varan vanskapskrets. Sa bade jag och Carol stannade hemma pa tisdagen och blev omhandertagna av Dardi. Jag seriost gjorde INGET den dagen. Bara bara BARA tittade pa TV. Drack lite vatten och is, nagra droppar soppa och nagra gurkskivor. Kunde inte ens fa i mig en isglass. Madde verkligen piss. Under onsdagen madde jag battre men fortfarande valdigt seg och huvudet gjorde ont varje gang jag stallde mig upp(kan bero pa att jag legat ner typ 40 h), sa jag stannade hemma fran skolan. Men det skulle jag gjort i alla fall eftersom att vi hade en snodag och skolan var installd for all sno. Jag vet inte varfor men hela min kropp gor sa himla ont. Varje gang jag ocg Carol skrattar gnyr vi for det gor sa ont i nacken och jag kunde knappt sova i natt for min rygg varkte en massa. Men vi visste att vi skulle till skolan idag i alla fall men nar jag vaknar den har morgonen och ser att min vardmamma inte vackt oss, klockan ar en timme efter hennes vackningstid, slar jag pa skolkanalen pa TVen, och ser att vi har en 2 hour delay. Niiicem sover typ en extra halvtimme och kan sen i lugn och ro gora iordning mig for skolan. Nar vi sen gar ut ar det jatteljust och snon ligger sa vitt och vackert pa market. Skon morgon! Men jag har fortfarande lite svart att ata saker. Blir typ illamaende. I alla fall, efterso att det var en 2 hour delay idag kommer alla lektioner typ korras av med 13 minuter eller nagot, for skoldagen slutar fortfarande 2.20, sa det ar jattekorta lektioner. typ 25 minter. OCH imorgon ar vi lediga fran skolan. Kan det bli battre? Ja det kan det for vi ar lediga pa mandag ocksa!!! Fast som jag sagt en massa ganger sa ar det ju ganska kul med skolan har. Socialt och sa!

Nu maste jag logga ut for nu ar lektionen snart slut. Skriver mer snart. Langtar en massa till imorgon!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0