Snobollskrig

Idag har faktiskt varit en rolig dag. Har ju inte kunnat gora sa mycket eftersom att det har snoat mer har an pa typ 15 ar. Sa nu ar New York a state of emergency. Vi behover typ hjalp har med all sno och sant. Sa vi har typ varit fast i huset. Men vi hade snackar med nagra som skulle till en park valdigt nara dar vi bor och typ aka pulka och umgas. Sa vi tretiden gick vi det och det var sjukt mycket sno och snoade en massa. Nar vi kommer dit ar det sjalvklart bara killar dar, typ femton stycken. Haha sa sjalvklart blir vi skamtet som alla driver med, haha. Alla har ocksa tackbyxor till skillnad fran oss som har vanliga byxor, haha. Sa nar alla akt ner for backen forutom oss kastar nagon ner mig sa jag blir skitblot. Sen kastar dem ner Carol men hon fastnar typ efter halva backen men pulkan aker ner sa hon maste ga ner och hamta dem. Hon ramlar en massa och alla bara garvar at henne. Jag dog av skratt nar ala borjar kasta snobollar pa henne och hon kommer ingenstans. Sen i alla fall far nan lust att kasta omkull mig och Carol sa jag typ bryter ryggen och blir tacklad av alla och min mossa typ flyger overallt. Sa da borjar snobollskriget och sjalvklart tycker alla att det ar roligast att kasta snobollar pa dem enda tjejerna, sa jag och Carol blir dygnsura. Men vi gav tillbaka! Sjukt kul var det i alla fall, aven fast att min rgg gor sjukt ont och jag typ har blamarken overallt. Eftersom att vi ar sa sma kunde alla killar ta upp oss och bara slanga oss overallt. Men det var faktiskt kul. Men nu far det sluta snoa for jag vill kunna komma ut fran huset!!!




Kommentarer
Postat av: lovisa

hahah fan vad kul det låter...sådant som vi i sverige faktskt aldrig gör men som de i usa tycker är stört kul vilket det också är! :)



saknar dig vännen och jag ringer dig så fort jag kommer hem imorgon! är ju i gävle nu! :)



jag, morfar och marianne skriver på din blogg sen! :)

2010-03-03 @ 15:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0