Turresvenska

Haha, sa jakla kul att lara the american people svenska. De later verkligen som en invandrare fran Turkiet eller nagot. Har forsokt lara dem att saga God natt och God morgon. Blir mer som goatt och gomojjon. Hej kan dem inte heller saga, blir mer, heee. Men man hor verkligen turresvenskan, haha.

Sitter i bibblan i skolan nu, study hall igen. Bev precis klar med min US history laxa. Sa skont att jag alltid kan gora dem pa mina study hall lektioner som jag har vartannan dag istallet for att gora dem hemma.

Min helg har varit helt ok. I fredags efter skolan nar vi kom hem slappade vi bara och trodde vi inte skulle gora ett piss den kvallen, men sen, runt niotiden, far Carol ett sms av en killkompis som ska ha lite folk over till sitt hus. Sa dit aker vi och ar dar under kvallen. Pa lordagen aker vi typ 3 timmar i bil till en Baby Shower. Kul med forsta baby showern, var sa amerikanskt. Supersot tarta med rosett och bloj-dekorationer, men det blev lite trakigt efter ett tag. 6 timmar fram och tillbaka for bara 2 timmar dar, inte riktigt vart det. Pa kvallen gick carol till sin kompis Sarai och jag, vanessa och Cathy gick till Tylers hus som ar jattenara mitt och var dar hela kvallen. Dar var ocksa Kevin, Mikey och en kille som hette John. sa det var kul.

fan nu ringde klockan. Maste ga till min Food and Nutrition class. Far inte vara sen till den. har 3 minuter pa mig.

Skreiver senare. Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0