3 veckor och 3 dagar sedan jag senaste skrev, illa...

Men, men, battre sen an aldrig, detta har hant sedan jag skrev senast:

  • Har firat julafton, var riktigt mysigt och en upplevelse. Fick en massa fina presenter
  • Firat nyar. Kanske inte mitt roligaste nyar, men ocksa mysigt
  • Sovit och slappat en MASSA pa jullovet
  • Shoppat lite klader fran Hollister, man far ju borja anpassa sig efter amerikanarna nu :)
  • Upplevt en MASSA drama i skolan. Drama 24/7. Bade roligt och jobbigt
  • Brakat med min vardmamma for forsta gangen
  • Sett Paranormal Activity som inte alls var sa laskig
  • Fatt utegangsforbud
  • Blivit besatt av Happy Auarium pa facebook...
  • Haft en massa massa hemlangtan
  • Varit pa IKEA, atit svenska kottbullar med lingonsylt och brunsas och kopt Marabou och daim
  • Malat om mitt och Carols rum
  • En utbytesstudent i min skola har blivit hemskickad
  • Fatt sjuts av min forsta vardmamma. Kandes konstigt...
  • Fatt min mobil stulen i skolan, sa fick ga utan i en vecka innan jag fick kopa en ny
  • Haft sjukt bra stunder och sjukt jobbiga stunder
  • Och en massa massa mer...

Det har som sagt hant ganska mycket. Jag har ju som sagt inte haft sa mycket hemlangtan under min tid har, men  det var val dags for hemlangtan att komma nu. Varsta var det for an vecka sen men det borjar blir battre nu.

Idag hade vi Block Day i skolan. Det betyder att man bara har 3 lektioner. Men dem ar alla cirka 1,5 timmar. Jag hade Apparel Production, Ceramics och sen engelska. Jag hade inget att ta igen pa mina 2 forsta lektioner men hade quarterly pa engelskan. Sa klockan 11.30 akte jag till skolan och var tvungen att skriva en uppsats. Vi fick en dikt och novell som vi skulle koppla ihop och skriva en vontrolling idea till. Var riktigt klurigt. Men i slutet slappte det, men hade ort om tid sa uppsatsen blev val halvbra i slutet. Var tvungen att hinna med bussen sa jag hann inte sitta kvar efter. 
Aven fast att jag alltid gor mitt basta i skolan sa har jag alltid en tanke i bakhuvudet som sager: dina betyg raknas inte i sverige, plugga in sonder. Jag har ju A i det mesta har, men far jag samre sa far jag samre. Jag dor inte av det.

Igar pratade jag ocksa med Lacrosse coachen. Ska borja spela den sporten i var. Ska bli kul, aldrig provat pa det forut. Sa nasta vecka ska jag prova pa. :) Hoppas att det inte ar for svart...

Imorgon har vi ocksa Block day och pa mandag. Sen efter det kommer den nya terminen borja och jag kommer ha lite ny klasser. Sculpture istallet for ceramics, Food istallet for entrepreneurship och PE istallet for outdoor education.

Saknar er alla dar hemma en MASSA MASSA MASSA



 

Nar jultomten kom och halsade pa i varan skola innan jullovet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0