Slappt slappt

Att vara utbytesstudent har sina fordelar, hehe. Ledig fran skolan hela veckan fran tisdag for jag behover inte ta "nationella proven" (regents). Sa igar var jag och Carol(hon ska ta dem proven i juni) hemma hos Karen och tittade pa film, idag har jag inte gjort ett piss. Sovit ut och kakat pizza, hehe. Imorgon ska jag och Martine pa bio, till the mall och lite senare troligen till en kompis sa det ska nog bli kul, en lite mer aktiv dag :)

Det kan ibland faktiskt vara lite trakigt att vara ledig fran skolan for det ar dar man traffar alla och har kul. Sa ibland kan det nastan bli lite fooor slappt att vara ledig. Skont en dag eller tva, men efter det kan det bli lite langtrakigt om man inte haller sig aktiv.

Juste, pa lordag ska jag vara med i en radio intervju. Kan lanka till hemsidan senare sa kan ni titta pa intervjun LIVE pa internet! Haha :) Lite nervos. Men det ska nog ga bra.

Pusspuss



Jag och Carol nagon dag i december


Kommentarer
Postat av: Sandra

Yes jag länkar!

2010-01-28 @ 04:22:03
URL: http://sanwas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0