Zumba och Radiointervju

Hej hoppsan!

Har ju som sagt varit ledig fran i tisdags och det har varit skont men lite langtrakigt. Men igar var det kul. Under dagen gick jag och Martine till the mall och at pa Wendy's och kopte lite saker vi behovde. Fy vad man har trottnat pa alla affarer i gallerian nu, finns typ inget roligt dar langre. Sen kom Dardi och hamtade oss och lite senare akte vi till utbytesstudentmotet. Traffade nagra nya utbytesstudenter som precis kommit hit och som ska borja min skola sa det var kul. Fran Brasilien, Slovakien och Columbia. Sa det kommer bli kul!! Carol och Karen foljde med till motet sa efter gick vi alla till TGI Friday och at middag. Sen under motet hade jag pratat med min omradeesrepresentant Barbara och hon dansar Zumba varje lordag morgon, sa jag Martine och Dardi bestamde oss for att joina henne. Sa idag vakte Dardi mig halv nio och jag satte pa mig alla dansklader. Sen hamtade vi upp Martine och akte till Positive Fitness. Dar traffade vi Barbara och en annan utbytesstudent fran Serbien. Barbara ar typ stammis dar sa hon kande typ alla, haha. Zumba var skitkul, var andra gangen jag gjorde det. Det var jattebra traning men fortfarande jattekul! Sa kanske ska dit nasta lordag ocksa. Sen var det direkt hem efter det och duscha och gora iordning mig for en radiointervju. Martines mamma kom och hamtade upp mig och vi akte till en jattegullig liten stad, warwick. Fanns sjukt stora och fina hus. Sa innan vi intervjuades fick vi sitta med och lyssna pa en telefonintervju med Lucas Prata, han som sjunger "And she said....Yeah Yeah Yeah", och fick stalla lite fragor ocksa. Han skulle typ jobba med Idol-Danny och september i Sverige och alskade Sverige, sa det var nice. Intervjun senare gick bra i alla fall. Var jattekul och ska tillbaka i slutet av min tid har och intervjuar igen.
For ett litet tag sen kom jag hem och nu ska vi snart aka och se Avatar i 3D med familjen. Ska bli coolt da alla sager att den ar jattttttteeeebra.

Bloggar lite senare. Jag har verkligen markt att om man haller sig sysselsatt sa har man sa sjukt mycket roligare och hemlangtan forsvinner pa direkten. Tack for alla tipsen ocksa Lovisa!

Hej!



Dig ska jag nog prata med imorgon, antligen!


Kommentarer
Postat av: syrran

älskling, vad glad jag blir av det du skriver i sista meningen! Tack för att du lyssnar på mig ibland! ;)



Älskar dig!<3

2010-02-16 @ 22:30:50
Postat av: Hedwig

Det ar ju sjalvklart att jag gor! :)

2010-02-24 @ 18:28:26
URL: http://hedwigiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0